Barnslig eller vad??

Hej hej.
Jag sitter här vid datorn och skriver i min blogg medans jag lyssnar på Lovina (snart 14 år gammal) som kollar på Kalle Anka...
Jag har frågat henne typ 20gånger om hon vill spela nåt med mig eller nåt, och efter 1min efter det vi gör tsm så säger hon:
- äh, du får köra åt mig
sen börjar hon kolla på nästa film.
Jag tror att hon har kollat på 4 - 5 tecknade filmer nu sen vi kom från Älsjöbadet.
Alltså, kom hon hit för att kolla på barnfilmer eller?
Och igår när vi skulle gå på bio, istället för att ställa sig i kön till biljettkassan så ställer hon sig framför tvn med reklam och tittar på reklamen för Ice Age 3, barnslig eller vad?
Jaja, jag låter henne kolla på mina gamla bafrnfilmer så får hon helt enkelt sova på soffan.
Hon får inte soova i min säng iaf, nej, hon e för liten för att sova i en dubbelsäng, hon måste sova i en sån där spjällsäng med galler och en storbildsteve i taket så att hon kan kolla på ''Aristocats''!!!
Fan vad sur jag blir på henne!
Och när jag säger till henne så säger hon inget, hon bara fortsätter titta på filmen och då säger jag:
- Hörde du inte vad jag sa le?!
- Jo, du sa att det e jobbigt att jag tittar på film hela tiden och att det inte e kul för dig.
och sen slutar hon bry sig och fortsätter kolla!
Taskig stil eller vad?!

Jaja, jag skiter i henne!




Byeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-28 @ 00:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0