Heej, heej

Shoo! Vet ni, igår, det bara ösregna skiit mycket! Och... nån som jag känner gick till älsjvöbadet ? -.-
Men solen kom senare men det var inte mer än 17c. weirdo ?
Jaja, jag var inne typ hela dan igår för det var så växlande väder.
Sry för att jag nt skrev igår, för när jag tänkte skriva då skulle vi typ äta, eller så började mitt favoritprogram *utan reklamer* eller så ringde nån bla, bla, bla, eller så skulle Zim ha datan och sen skulle jag gå o lägga mig -.-
Jaja, men nu sitter jag här och har inget att skriva om...
Jag skriver senare ikväll...
Ja, juste, jag hittade två mobiler i... förigår, och det e på nåt ställe i farsta där, att om man lämnar in en gammal mobil så får man 250kr att handla mobiltillbehör för. Så vi ska lämna in den sämsta mobben och köpa ett batteri till den lite nyare, jag ska smsa med den för att min mobil e lack så jag kan nt smsa med den ):
Och så har vi en massa gammla sim-kort hemma som jag kan använda till den, så det ska bli som min sms mobil ;D
Jag tror att mamma o jag ska typ bowla idag :D
Hoppas...

Puss o kram (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var ju också med mej o jodie ? :O

2009-07-08 @ 15:38:17
Postat av: Klara

Jag var nt med dig och Jodie den dan ? Jag var inne hela den dan. Jag var med er nån dag innan. Vrf Anonym? Jag vet ju att de e du Eve ?

2009-07-09 @ 15:06:22
Postat av: SUG KUK

SUG KUK ewe du e en liten skit på typ 11 år jävla tönt

horunge!

2009-07-11 @ 02:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0