Lovinaa

Heeje. Igår skrev jag nt för att först så gick jag till Pappa Gallo (PG) och uppträdde... utan text! Så jag glömde bort mig nån gång men det märktes inte för att jag kom snabbt tbx till texten igen.
Jag tänkte att jag skulle skriva när jag kom hem men Lovina, en kompis, hon har guldkort till grönan, precis som jag.
Så vi stack till grönan igår, och vi kom hem typ... 22.20 - 22.30.
Hon sov över hos mig.
Jag får låna Jeanetts (min moster) dator tills min e fixad, jag sitter ju vid Zims data.
Så jag håller på att installera The Sims 3 på den dataorn.
Oh, det e klart nu, måste spela ;D

Byeee

Kommentarer
Postat av: jodie

lol du hatade ju henne

2009-07-20 @ 23:46:14
URL: http://radioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0