Salma e en lögnhals!/Birka Paradise <333

Heej. I.. förrigår så bestämde jag och Salma att vi skulle åka till Grönan igår, vi hade bestämt det med hennes föräldrar och allt. Men när jag kom dit 09.45 för att hämta Salma så hade jag knackat på i typ 20min sen öppnar hennes brosha, jag går in i deras rum och väcker Salma och säger att hon e sen, och då säger hon att hon inte ska med, hon har ändrat sig, hon ska vara med sin mamma istället. Så jävla pissed off jag blev! Jag hatar Salma den idioten!
Men mamma sa till mig att vi skulle åka till Birka Paradise ist, och då blev jag skiitglad!
Så vi åkte dit och jag hade väl ganska kul där, vann 100 kr.
Jag kom nyss hem.
Jag ska typ... göra nåt.
Gissa hur varmt det e i skuggan? Det e 33.3c!!!
Så jag ska antagligen vara ute.

Pöss pöss på er!

PS. Ni måste åka Birka Paradise om ni inte redan gjort det alltså!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0