Sommarkrysset på Grönan <33

Heej, sry för att jag nt skrev nåt igår, kom hem sent och glömde det totalt.....
Igår kom Ronnie hit och han sa att han skulle åka till hans sjuka pappa Gunnar på ålderdomshemmet i Högdalen, så jag fäljde med honom, jag hade trott att vi skulle vara där till typ 16.00 eller nåt sånt, men vi stack nt för än 18.00 - 18.30 :s
Och efter det så följde jag med Dennis hem (Ronnies son) för att hälsa på hans kanin, vilket jag gjorde, men det slutade med att jag var där och lekte med Linus (kaninen) och kollade på TV till ca 21.45 :S
Btw, jag fick låna två filmer av Dennis: 50 first dates, som jag kollar på nu :P och Mr.Bean, 10 års jubileum. Skiit roliga filmer Bean... vad ska man säga?...... som han e med i...
Idag så var jag på grönan med Verro o hennes syrra, skiit kul, men det var ganska långa köer :/ men nt så farigt.
Jag åkte:
1. Pop - Expressen
2. Blåa tåget
3. Jet - line
4. Radiobilarna
5. Lustiga huset
6. Extreem
7. Spökhuset
8. INSANE
9. Pop - Expressen
10. Fritt Fall TILT

Verro åkte:
1. Pop - expressen
2. Blåa tåget.
3. Jet - line
4. Radiobilarna
5. Lustiga huset
6. Kvasten
7. Pop - Expressen

Verros syrra åkte:
1. Jet - line
2. Lustiga huset
3. Kvasten
4. INSANE
5. Pop - Expressen

E.M.D upträdde på sommarkrysset med Jennie ´let me love you
och Johan Palm upträdde också men jag vene vad låten heter...
Och lösenordet till krysset blev POLIS tror jag...
Det var väll allt av mig ikväll..?
Take care! (L)

<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0