Älskar dig gummz, har saknat dig my bby <33

Jag har saknat dig Jodie så himla mkt! Jag kan nt fatta att vi bråkade så mkt som vi gjorde :s
Men glöm det, nu e vi vänner igen, och det e bara det som räknas, jag har saknat, dig, ditt fina hår, dina fina skor (AA), och.... ja, jag har saknat hela dig, vad som än händer kmr jag aldrig att glömma diig!
Eller, jo, kanske om du våldtar mig eller nåt... XD
I love you baby, in the deep of my heart, i will never forget our moments togheter! <33
Jag kmr aldrig att glömma hur mkt du garva när jag skulle FÖRSÖKA förklöra hur många hamburgare man skulle kunna köpa om dom kostade 1kr styck, om man inte räknar med ost....
sen började hon att asgarva, för att jag sa: om man inte räknar med ost?
Jag började också garva, vet nt vrf XD



Älskar dig
Kmr aldrig att glömma dig vad som än händer! (L)<---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0