Badat med Linnet (H)

Heej, jag sitter på IT och skriver för att jag får nt sitta vid Zims data på ett tag för att jag gömde min boll från Rasmus på landet och när Zim got me busted påstog han att jag har ljugit för honom så jag får nt sitta vid hans data på ett tag nu ):
Idag så var jag på älvsjöbadet med Linnea, de var skiitkul för vi gjorde så här tävlingar som t.ex. simtävling, hden som håller andan under vattnet längst, den som står på händer (under vattnet   >.o ?) finast osv.
Jag har 3min kvar nu så jag hinner skriva att Linnet ska sova hos mig idag, vi har köpt burgare från Axel's, äkta coolingar vi e asså! (H)                       XD lol?
Jaja, ska dra nu, e hungrig :S...
Bye bye <33

Puzz på er (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0