Han lever :o :D

Heej, sry för att jag nt har skrivit, och för att jag skriver sent, glömde bort att skriva helt enkelt :s
Den 2-åriga pojken lever! Men han lever bara av apparater och sånt, om han nt har dom där... sakerna som håller honom vid liv så dör han :'(
För nån dag sen så sa mamma att vi skulle åka till landet igen, till Jeanett. Men då ville jag nt, men nu när jag vill så har hon ändrat sig och säger att vi ska åka buss till mormor och morfar i Skelefteå (norrland) det tar ca 10tim! -.-
Så jag e fett pissed off på henne ( felstavning  >.<), hon säger att om det nt finns bussbiljetter för imorgon så kanske vi ändrar planerna.
Så att ni vet, det finns ingen data där, så jag kmr nt att skriva i bloggen ):
Jaja, jag ska sova nu! <333

Byee (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

pissed stavas det

2009-06-30 @ 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0