Home again! ;D

Heeej, nu e jag äntligen hemma från landet!
Bilresan var fett jobbig, jag satt mellan ralle och hans kompis i bilen, ralle rullade typ ihop en tidning och satte den framför min feja och rapade -.-
Skiit störande!
Jag hann inte rida nåt :(
Men jag åkte jätte mkt på moppen :D
Jag spelade fotboll rätt mkt också :)
Jag skulle ta med mig The Sims 3 men när jag kom fram så märkte jag att jag hade glömt det på tv'n när jag packade ner mitt Playstation2 -.-
Så jag tänkte, jaja, jg kan ju spela ps-spel men så märkte jag att jag hade glömt ena sladden till playstationet!!!
Jag spåra ur, äkta psykfall!!!
Jaja, nu ska jag spela The Sims 3 mend Jodiie så bye bye

Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0