Love Horses <333

Heej, sry för att jag skriver lite sent men jag har vart upptagen idag med att städa lite, tjafsa lite och spela The Sims ;D
Men, ja, imorgon åker jag till sommarstugan på Orust :D
Jag ska sommarjobba på en resturang där och så ska jag rida :D
Jag har saknat att rida skiiiit mkt!!!
Jag älskar att rida, och jg älskar Maries hästar <33 Särsilt ( failad stavning o_o ) Mruphy och Bolero (L)
Jag hoppas att det blir fint väder så att jag kan bada på stranden men jag vågar ändå nt bada där, det finns för mkt fisk och JÄTTE MÅNGA brännmaneter, som tur e har jag inte brännt mig på en sån... inte än... :S
Som sagt så tror jag nt att det finns internet där :(
Men jag kan iaf spla The Sims och vara med Filip, en KOMPIS... och mitt ex :$
Och så tror jag att jag får åka på moppen också, de e fett kul :D
God natt <33

Pöss
<--- BOLERO <33

<--- MURPHY <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0