När kmr sommarn ?

Heej, sry för att jag nt skrev igår, jag var hos farfar sen var jag med Jodie hela dan...
Det har spöregnat hela dan iag! :@
Jag hatar regn, när kommer sommarn? Det regnade igår och dagen innan de också!
Seriöst, jag vill vara i Thailand eller i Spanien eller nåt sånt -.-
Kan inte sola kika fram och det blir åtminsone 19c eller nåt sånt?
Regn, regn hela dan. Jag har suttit inne och spela The Sims3 hela dan idag! Jag har spelat sen typ... kl: 12.00 idag!
Så jag har gjort SKIIIITmkt med min familj och sen när klockan var typ.... ja, den var väll RUNT halv 7 halv 8, då ska jag o mamma spela en chikago (kortspel) och så stänger hon av datorn utan att jag hunnit spara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äkta PSYKDAMP JAG FICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så självklart ville jag hämnas på mamma och sätta på musik som hon hatar, och då dampar hon på mig och säger att jag nt får följa med till Landet och rida utan att jag måste åka till mormor och morfar istället!!!
Till och med åka dit med buss!!! Det tar typ 10tim!!!
Så jag e fett sur på henne nu! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0