Nu har jag sommarlov, na na na, na na na na na :D

Jag har äntligen sommarlov nu!!! Jag e fri från läxor, tidiga mornar, lärare, tider att passa och massa långa, tråkiga lektioner! :D
Åh, jag kan inte fatta att jag ska börja i 6an! :O
HÖGSTADIET!!! <333
Eve e i Thailand så jag slipper henne i ett tag iaf, oh, oh föresten, jag o Jodie e vänner, na na na, na na na na na <33 Jag har verkligen saknat henne jätte mkt! Men jag tror att de kanske kmr att bli fail mellan Jodie o Eve när eve får reda på att vi e kompisar igen :S
Men Jodie säger:
- Men hon får säga vad hon vill, hon kan ju nt bestämma vem jag ska vara kompis med?
jag bah:
- Så du bryr dig nt om du och hon blir ovänner? :o
- nä, hon kan ju inte bestämma...
Så jag e fett glad :D
Hoppas att den här sommaren blir låång och vaarm och sköön! <333

Pöss på er alla! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0