Stackars barn! :'(

Heej. Jag kom nyss hem från Långsjön, var där o bada med Zim o mamma.
Gissa vad som hände?!!!
En 2-årig pojke ramlade av bryggan och ner i vattnet, ingen vet om han överlever, han ligger på sjukhuset just nu, det var ambulansbilar, polisbilar, helikoptrar och allt sånt!
Jag stog på bryggan bredvid och såg på när dom försökte få liv i pojken, mun - mot - mun metoden, slangar, apparater och allt.
Han var medvetslös när dom la han på helikopern och flög iväg, tänk hur ledsen mamman var!
Jag tror att han drunknade, alltså att han nt klarar det, för dom försökte få liv i han i typ 20 min innnan dom la honom i helikoptern, antingen så la dom honom där för att de e slut med honom eller för att han kan ha en chans, jag får rysningar hela tiden typ, jag tror verkligen att det här kmr att stå i tidningar och allt det där, nyheter osv.
Jaja, förutom det hade jag ganska kul :)

Pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0