Undisar,Småttingar och Landet...

Heeej. Jag sitter och spelar på min och Jodies familj på The Sims 3. Båda två har blivit gammlingar, kärringjävlar!
Idag blev jag och mamma vänner igen :D
Så vi och Jeanett stack till Farsta och köpte underkläder till miiig, vi käkad på Burger King också, det var JÄTTEEEE ÄÄÄÄCKLIGT!!! De smakade kobajs :s
När vi kom hem så var jag med Jodie, vi var ute och passade med bollen.
Sen kom Salma och Evelina (Salma går i 2an o Eve i 1an) och dom började jiddra med mig o Jodie!
Så jag bah: Om du nt drar får du en smäll, men hon fortsatte, så jag reste mig upp från bänken och bah: ska du gå lr??
Hon bah: nej?
Så ga gav na en bitchslap ;D
Och så låtsades Eve att hon ringde si´n morsa och trodde att jag skulle bli skraj, men sen så sa Salma:
- Vågar du komma upp på gården eller?
- Vågar du komma ner?
- Men jag kanske vill vara här uppe...
- Men jag kanske vill vara här nere?
- Men man ska inte slå mindre?
- Jag har redan gjort det, och jag varnade dig, så du får skylla dig sj!
- Ska jag slå dig lr?!
- Men kom ner och gör det då?
hon bah: Vrf skulle jag? XD
Jag o Jodie börja ASGARVA!!!
Dom bah snackade med oss men vi hörde nt för vi bara garvade hela tiden alltså.
HAHAHA! Hon äger!!!!!...... på att dissa sig sj xD
På onsdag ska jag åka till Orust och rida, jag ska alltså INTE till mormor o morfar ;D
Zim ska ta datan med sig så jag hoppas bara på att det finns internet där :s
Isåfall ska jag skriva i bloggen, så om jag nt skriver så e det för att det nt finns internet...

Jaja, ska återgå till The Sims och ska göra en ny familj... palla med kärringar...




Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0