Svettigt, panik!!!

Idag efter skolan spelade jag fotboll (utvalda) i typ 3,5tim!!! jag var skiiiit svettig och de var fett varm ute och gissa vad? Jag hade tajta jeans på mig med strumpbyxor under, ett linne som e för litet och en tjocktröja, jag kunde ju nt ta av mig tröjan för linnet e för litet      
   -.-
När jag kom hem så märkte jag att dom har tagit fram SLUSH i godisbutiken så jag fick panik och bah: jag måste HA SLUSHH!!! Så jag gick o letade pantburkar XS för mamma jobbade och ''pappa'' var i högdalen så när jag plingade på min granne (hade damp :s) så fick jag 20kr och pantburkar för typ 10 och 5st 0,50kr. Så nu sitter jag och skriver blogg medans jag dricker 2st slush och dricker Zingo (:
Puzz älskar alla tittare ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0