Blås o fett..

Tjena! Jag kom nyss ner till baren Babbis :) Jag använder deras internet:P
Jag väntar på att Paulina ska kila hit så att det inte blir så ensamnt ;O
Jag ska få låna lite bilder från henne kamera o lägga in ;P
Det är verkligen jätte blåsigt här idag! :/
Och efter vi hade dissat poolen så gick vi till caféet som vi sitter på typ varje dag..
Föresten så har dom världens sämsta service där asso! Det tar 10 minuter att få en meny och 10minuter till att få sin dricka! Men ändå har dom god mat där....
Jag beställde en kopp varm choklad och fick en stooor kopp med uppvärmd chokladsås!
Det var som en stor kopp med fett!!! Euuuuuwwwww.....
Men Paow gillade det, och ändå var det hon som skulle banta?
Jag ska se om jag kan lägga upp lite bilder senare!
Puss o kraaam <33

Kommentarer
Postat av: Sa

He, behöver du hjälp med designingen? :P

2010-04-07 @ 13:26:57
URL: http://skkoglund.blogg.se/
Postat av: Beckychu

Chokladsås har inte mycket fett i sig. Mer kolhydrater och kalorier. Det är du ska vara rädd för än fett. Naturliga fetter är bra. Som smör, grädde, mjölk, ägg osv. Så oboy finns det inte mycket fett i, bara kolhydrater som gör dig fetare om du inte rör på dig ordentligt. :)

2010-04-07 @ 15:59:22
URL: http://beckychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0