Chania! <33

Heeeeje! Kom hem fran Chania typ nyss :)
Aja, jag har kopt 2saker :D
1 sak till min kara lilla evelina hemma i hagsatra och 1 sak till mina kara stora jodie hemma i hagsatra <333
Jag berattar vad det ar nar jag har kommit hem ;)
Jag ar skit irriterad pa mamma av en anledning som ar emellan oss tva..
Ni anar inte hur trangt det var i bilen hela tiden!
Ganska jobbigt men anda ganska kul ;o
Asso det har later nog lite ego, men jag alskar min design! Men jag onskar att den hade strackt ut sig over hela skarmen liksom... Men jag e anda kar i den!!!
Dom hara engelska tangentborden e jobbiga -.-'
Chania var inte som jag hade trott, men det finns verkligen allt dar!!! Jag menar det.
Jag at typ en skiiiiitgod fruksallad med glass :D So klariiz <33
sorry for att den e liten, hade inte tagigt nan bild for min mobil hade dott...


den ser god ut, men den e inget jamnfort med min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0