Gratis glass :)

I globen idag!!! Men dom stänger 15.00......
Aja, jag, Melle och Verro åkte dit och vi käkade typ tre glassar var (en kula) men man fick bara en :P
Ben and Jerrys!!! <333
Nu kommer lite bilder på mina lskalingar!


Jodie



Eve





Eve och Jodie





Verro :)



en liten bild som jag fixade bara... ^^
fin vaa??


Aah, idag så har det inte hänt mycket :) Mådde inte bra idag... Men när jag sick till skolsyrran så sa jag att jag hade huvudvärk osv. MEn jag fick ingen huvudvärkstablett så jag fick lägga mig vila -.-
Jag somnar och vaknar typ 20minuter innan vi slutar o då gick jag till tuben en stund men nu sitter jag här hemma :)

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0