Hemlangtan?

Hej hej igen... Tyvarr sa borjar jag fa liiiiiite hemlengtan!!! Jag saknar Daffa och Gucci, jag saknar mina kompisar, jag saknar hagsatra centrum och skolgarden, jag saknar min lagenhet, jag saknar min soffa (som jag anvander som sang), jag saknar mina tva andra datorer, jag saknar att reta salma. Ja.. det ar vall sa har for att vi gor samma sak varje dag! forutom dagen vi sjong karaoke da...
Ja, varje dag sitter jag pa Fransoice och kakar chokladglass, varje dag ar jag vid poolen, och varje dag gar lika fort aven fast inget hander. Jag har ju jatte trevligt har och sa, men jag behover lite ''action''. Men det blir nog bra iaf, jag far ju iaf vara har med hundarna ;D
Puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

är du paow kompis ??

2010-04-13 @ 18:08:02
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0