Hur ska vi komma hem?! :'(

Ja, hur ska det gå till
nu när alla flygplatser är stängda
eftersom att det har vart
ett vulkanutbrott på Island..!?
Dom säger att Arlanda kanske inte öppnar
på ett bra tag!
Det är bara en tidsfråga om veckor
eller månader........

Jaja, om man räknar bort allt
det där så har jag haft en bra dag!
>Jag har köpt frukt och glass för ca 9.20£
>Jag har gjort fruksallad av det.
>Jag och mamma e vänner igen :)
>Jag har köpt en upplåsbar badmadrass ;D
>Jag har fått sova hur länge jag vill (det va de bästa) ;)
>Det var jätte skönt vatten i havet idag ;P

Men jag fattar inte att vi inte kan komma hem
på lördag!
Det är ju helt sjukt!
Jag måste gå i skolan, träffa mina vänner o mina katter!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååhhhhhhh!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0