>>>Joel Lindblad<<<

Hej hej bloggen!!! Joel ar klar med min design!!!
Nar jag var inne pa facebook pa min mini laptop sa skickade han en lank till en testblogg for att se om jag var nojd. men jag kunde inte se sidan med min miniiiidator sa da sa jag till honom att jag loggar in pa den stationara datorn har pa Babbis. Men nar jag loggar in pa facebook sa har han loggat ut for att han skulle kaka -.-'
Aja, jag far vall vanta pa att han ska logga in...
Sjalv tycker jag att designen ar valdigt ovanlig :P
Det ar bra men iaf... Men jag kommer ju inte att ha den designen for alltid??
Men som tack for att han fixar min design sa lankar jag honom an en gang ;)
http://liindblaads.blogg.se/ 
 TACK <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0