KARAOKE!!!

Tjeeena!!! Allt är bra här i Grekland, är på paulinas hotellrum nu :)
Vi har nyss varit och sjungit karaoke på Dunes bar :P
Jag sjöng:
- It's my life - Bon Jovi
- I'm yours - Jason mraz (med paow)
- You drive me crazy - Britney Spears
- Sk8er boi - Avril Lavigne (med paow)
- Poker face - Lady Gaga (med annie och paow)
- When I grow up - Pussy Cat Dolls (med paow)
Jag tror inte att jag sjöng mer än det.. :)
Aja, jag hörde att jag är med på mest lästa bloggar på blogg.se! Jippi!!!
Jag är ju på paows dator nu så jag lägger upp bilder typ imorgon ;P
Puss o kram!! Fortsätt att läsa min blogg!
Btw, Den som kommenterade att jag inte är med paow och Annie så kan du känna dig blåst, om du inte tror mig, kolla in paows blogg eller så kan jag ta en bild på mig och paow tsm och lägga upp!
Hejdååå!!! <33


Kommentarer
Postat av: Mindaaa

hahah, fattar inte sånna som ska komma och påstå och tycka om saker dom efentligen inte vet något om. Varför skulle du ljuga om att du var med paow liksom? Rätt fail sak att ljuga om xD

2010-04-10 @ 02:47:13
URL: http://mindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0