Med paow in greeeece!

hej hej alla sötizzar <33 Sorry för att jag inte har skrivit på några dar :/ Jag har inte haft nåt internet... Men nu har jag det så.. :D
Jaja, idag så har jag, paulina och annie chillat vid poolen ett tag. Jag är typ deras ordförråd när det gäller att snacka engelska med killarna här ;)
Mamma har typ fått ragg haha. Nån kille som heter Dave är typ dödskär i henne!
Men hon e inte heller så bra på engelskan ;P
Han har bokat bord ikväll för dom två på den finaste resturangen i Plaka uppe i bergen här :O
Man blir ju nästan avunsjuk...
Om man är i hennes ålder asso ;P
På måndag kommer den nya hunden hit! :D
En liten bebiiis!!! <33
Aja, vi hörs bitches <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0