Nu har man badat i havet :)

och vattnet är SKITskönt!!!
Jag och jeanett åkte ut i havet på min luftmadrass
och så kom det en våg som typ svalde
jeanett!!!
(det var en liten våg men den vikte sig precis på oss)
Den svalde jeanett men jag satt längst fram =P
Aja, Jag tror faktiskt att jag har fått lite färg idag! :P
Jag måste dusha... har inte dushat sen i onsdags...
Jag ska hämta mitt minneskort så kan jag lägga upp lite
bilder efter karaoken ikväll!! ;)
Men bara så att ni vet, när jag sitter vid
t.ex babbis dator så finns det ju inte
å,ä eller ö
så nu byter jag ut dom bokstäverna mot:
å - [

 ö - ;

ä - '

puss o kram! <33


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan :)

gör du designers till andra? :) <33

2010-04-17 @ 12:20:00
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: sonja

Meh hallå vf inte bara a,a,o? XDDDDD eller så kan du göra två prickar över a:et och o:et ; ö, ä men en prick vet jag inte hur man gör XD

2010-04-18 @ 19:12:42
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0