Så himla knas!

Ja, allt e inte helt fel men det e inte perfekt om man säger så.
Jag gick upp för tidigt (om man räknar med att det e semester), vi gick till stranden där det knappt var några vågor, Sen gick vi till em ploy, efter det stack vi till poolen vid Dunes. Då blev jag solbränd, sen satte vi oss och spelade lite Domino. När jag satt och räknade poängen så lyfte Frank upp min stol och slängde ner mig i poolen!!! Med skor och handduk!!! och stolen då... Man blir ju rätt sur? Aja, jag bara drog efter en stund, jag stack hem (till britt-marie o Roger då) Sen kom mamma hem och sa att vi skulle gå till Babbis och spela backammon tsm, vilket jag ville.
Men när vi kom ut från huset så sa mamma att vi skulle gå till Frank o jeanett och bara lämna passet, och att efter det så skulle vi gå till Babbis. Då började jag att bubbla i en tredjedel av kroppen.
Men när vi kom dit så satte sig mamma och började prata (såklart) om att jag var på dåligt humör av nån anledning, då blev det en skitstor grej. Men jag sa att jag bara var på dåligt humor.
Men till slut gav mamma sig och sa att jag kunde gå till Babbis om jag nu ville det. Jag fick 10€ också.
Men då tog jag upp att mamma hade sagt att vi skulle gå till Babbis osv.
Då blev jeanett sur och sa hela tiden, vad e du sur över?! Bla bla bla... Då började nästa del av kroppen bubbla.
Sen sa hon liksom:
Men stick härifrån nu så att vi slipper se din sura min. Då blev jag skit irriterad och bara stack därifrån. och nu sitter jag här på Babbis. (btw, kan skriva å,ä o ö för att jag kopierar :) Det gör jag bara nu! det e skitjobbigt xD)
Men jag laddar upp bilder imorrn! <33 pussissar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0