Saltvatten + Sår = Inte bra..

Hej hej!!! Igår så badade jag i havet... Och om jag säger så här:
1. Om man ville ha vågor fick man gå ut 75m i havet...
2. När man var 75m där ute så var vattnet i knähöjd.
3. Jag har ju bränt mig på näsan, skorpan från såret hade ''ramlat'' av, och jag fick saltvatten på det...
Det är inte en bra kompination säger jag bara, inte för ögonen heller...


Ni vet pyret??
Hon är Charlies framtida fru (Y)
Och jag tror att mamma är lite avundsjuk på lilla pyret och Charlie.
För igår så sa jag att vi verkligen borde skaffa hund, även om vi nu har två katter.
Mamma sa att när vi kommer hem så ska vi typ söka på blocket
eller nåt för att kolla på små hund bebiiiiiiiisar!!! <33
I Love U MaMa <3


En sån här skulle
vara något va???
<3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0