Svar!

Fråga:vad tycker du om paow?
har du ngn kille?

Svar:Jag tycker att paow är en rolig, helt crazy men
väldigt snäll tjej.
Hon e inte en bitchig hora som alla tror,
hon e helt annorlunda än vad jag hade föreställt mig! ;o

Nej tyvärr har jag ingen kille.
Alla i hagsätra e så töntiga!
Det e svårt med de där..

Fråga:Hur gammal e du?

Svar: Jo, jag är 12år :)

Fråga:Vilken e din riktiga hårfärg? /Jennie
Gillar din blogg!! kraamisar! <3

Svar: min riktiga hårfärg är lite halvt mörkblond..
Tack så mkt!!! ;D

Fråga:var bor du.
hur e de att känna paulina och annie
Vilket är ditt favorit program :)

Svar: Jag bor i hagsätra/Stockholm :)
Det känns inget speciellt faktiskt, först gjorde det ju det.
Men nu så känns dom bara som vanliga människor, dom e ju vanliga
människor men man måste ju skryta lite ;)
¨Jag har inget favoritprogram, däremot har jag en favoritkanal och
serie!
MTV och Vänner (Friends)

Fråga:Kommer du och paow att ha fortsatt kontakt efter
denna resan?

Svar: Antagligen, jag hoppas verkligen på det iaf!
Men jag tror att vi kommer att gå på bio eller
ta en fika någon gång, absolut!

Jag tycker att frågestunden har vart jätterolig!!!
Men jag ska vara snäll och låta er förbereda er för nästa frågestund!
Den är från lördag 20.00 - söndag 13.00
En låång frågestund :P
Men mitt flyg lyfter nånstans vid 20.00 tiden
Grekisk tid och jag kommer inte hem förrän sent på natten
och det betyder att jag vaknar vid 12,13 tiden =)
Puss o kram!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du 12 år på riktigt?

2010-04-25 @ 10:05:25
Postat av: Klara

Ja, jag e 12??

2010-04-25 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0