Måste verkligen vända tillbaka dygnet..

Jag vaknar vid fyra på dan och kan inte somna förrän halv sex på morgonen, så nu ska jag hålla mig uppe och lägga mig tidigt imorrn!
Gud,, skolan börjar om 10dagar! Det har gått fort, för fort..
Det var sköönt att få komma hem från göteborg, men jag saknar de ibland... Filip, Maria, stranden och framför allt stallet.
Men det är ju alltid bra att ha nåt att längta efter! ;)
Mitt humör och min lust att vara ute med kompisar har verkligen segat ner sig.. Jag sitter inne nästan hela dagarna, men det ska ändras! Imorrn ska jag se om jag kan få med Jodie till eriksdalsbadet, och så ska jag antagligen på ung08 nån dag också. Hoppas jag iaf.
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0