Förlåt för en dålig uppdatering...

Men det har vart ''full rulle'' idag.. Jag blev väckt vid 11tiden och mamma sa att jag skulle upp och hjälpa till och måla huset, annars blir det ingen mer ridning, så jag fick hoppa upp ur sängen. Mitt första uppdrag var att måla grillen svart. Det var för att man inte skulle se att den har frostat.. Så här blev den:
(Jag målade till den lite på locket när jag var klar ;) )


Och sen målade jag stockarna vid biluppfarten vita.

Och sen målade jag en sida av avlastrtningsbordet vid dörren :p

Och sist, men roligast så målade jag krukan ;D

Men insidan blev niiice? ;)

Men puss puss, vi hörs imorrn <3
(eller ikväll =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0