Inga filmer asso..?

Hej, jo jag hade ju tankat på en månads comviq surf men det tog slut eftersom att jag höll på att ladda ner filmer... Det var därför jag inte blogga igår. Men nu har jag avinstallerat Utorrent och tagit bort filmerna, så nu borde internet funka :)
Jag, jeanett och mamma var ute och red idag, det gick faktiskt jättebra! :p
Här kommer bilder på några av Maries (hon som vi rider hos) hästar ;D
<-- Tip top, som Marie red
<-- Julle, som mamma red
<-- Murphy
<--Whitney, som jag red (hon e svettig va?)
<-- Gido
<-- Calona
Och sist men inte minns, min sötnos, Bolero, som jeanett red föresten ;)
Men nu säger jag, och Bolero hejdå till alla söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0