Linnea har åkt..

Japp, nu är hon framme i stockholm till o med. Dom stack vid typ... halv tio, tio tiden imorse. Jag vaknade halv elva typ. Jag hann inte ens säga hejdå.. men det är lite skönt att hon åkte också, jag behöver lite lugn och ro.
Men jag kommer att sakna henne :)
Vi ska skaffa hund föresten! :D
Vi har meilat två pers från blocket. Vi ska faktiskt köpa två hundar, men en är till Calle eftersom att hans hund Baghera börjar bli gammal och han är lite småsjuk, han ska till veterinären imorrn antagligen.
Så det blir en liten hanhund till honom och antagligen en flicka till oss, hundarna vi har meilat om är border collies, jättesöta!
Hoppas att det finns ´några valpar kvar av dom...
Man får alltid hoppas! Vi ska hämta dom i stockholm i så fall.
Dom e såååååå söta, ni anar inte, tänk seriöst om vi får en liten valp... =D
pössar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0