Känner mig ensam.... ibland...

Som igår, jag kunde inte vara med:
- Eve (har åkt till thailand!!! ) :'( <33
- Jenny svarade inte i telefon
- Jennifer var med jennifer och melinda
- verro orkade inte
- Therese svarde inte i telefon
-Jodie svared inte i telefon
Sen fick jag tag i linnea och vi skulle mötas vid 20.00 igår, när klockan var typ 19.53 då kommer jennifer, melinda och jennfer och säger att jag kan vara med dom -.-
Så först var jag med jennifer, jennifer och melinda för linnea skulle käka.
Sen kom linnea :) Då åkte vi alla till högdalen för jennifer skulle sova hos jennifer säll som bor i farsta.
Och melinda skulle till hökarängen. Så när alla hade taggat så gick jag och linnea och hhämtade therese.
Så dom två har slaggat hos maaaij :)
pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0