Midsommar :)

Japp, nu är jag klädd och klar

Sverige såklart :)
Linnea har tappat bort sina solbrillor som hon köpte för bara nån dag sen.
Och igår kväll kom några fler människor hit....
Stefan (från rågsved barnen...) hans bror (Markus), Jocke (mammas kompis) och Agge
Haha, jennifer, du vet ju vem stefan är ;)
Vi ska väll antaglgen till kransen snart... pallar egentligen inte...
Jag tycker inte om att hoppa runt en klädd stång och sjunga ''små grodorna, små grodorna är lustiga att se''
Nu hittade Linnea grillorna :)
Måste sticka nu -.-
Tunika - Gina Tricot
Midje skärp - Gina Tricot
hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA, ja jag vet vem hn är och jag vet vem markus är också.. markus kallas för lillen :P

Och tefan är alexandras ex :)<333333333 I MISS YOU <3

2010-06-28 @ 15:35:00
URL: http://ssniickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0