Ridningen :)


Jag på Bolero :)

Linnea leker cool med Murphy.
Haha, hon galloperade lite idag (men hon visste inte hur man gjorde för att hästen ska gallopera, första gången fick ''läraren'' springa bredvid och andra gången följe hästen bara efter mig när jag galloperade)
aja, hon körde rätt ner i diket med vagnen också... -.-
Men ibland var hon väll ganska duktig, hon kunde hålla i sig iaf :)
Jag fick hoppa idag :P
Men Bolero ville inte lyda så jättebra idag, han svängde undan hindret och ''svängde'' inte när jag ''sa'' att han ska svänga. Men det gick bra i alla fall :)
Idag åker juu Stefan, Agge, Jocke och Markus, det blir skönt att få det lite tystare och lugnare, men det blir tråkigt ändå på nåt sätt... Linnea kanske stannar lite längre i alla fall :)
Men nu är det mat! Måste sticka
pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0