Svara ärligt!

Vem:
kramade du senast? - Jodie <33
pussade du senast (mun, kind) - Jodie <33
såg dig senast gråta? - Jodie <33
bråkade du med senast? - mamma....
sov över hos dig senast? - Jodie sover ju över nu... räknas det? =)
är din bästa vän? - Jag har två, Jodie <3 och eve <3
har sett dig naken? - ingen på lääänge, mamma senast antar jag?

När:
vaknade du imorse? - först vid 9.15, sen somna jag om och vaknade vid 12.00
dushade du senast? - tisdag kväll
är du född? - 1998 feb 7
bytte du senast underkläder? - eeeh, igår morse..?

Hur:
många har du kysst? (med tunga) - 3 stycken tror jag.. eller två... minns inte =)
många gånger i veckan duschar du? - mellan 2 - 4 gånger
ofta läser du paows blogg? - nästan varje dag efter´som att den är mer intressant när jag känner henne.........
ofta läser du kissies blogg? - nästan aldrig... ibland faktiskt...

Vad:
tänkte du senast på? - Hur ofta jag läser kissies blogg? xP
köpte du senast? - En slush :P
luktade du på senast? - en stinkbomb... ;o
grät du över senast? - Att jag gjorde illa armen på kanten av fönstret när jag skulle kasta en vattenballong......
ska du göra nu? - kolla min facebook :)
Byee bye everyone!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0