Dum ass....

Jag glömde bort att det var tisdag idag eftersom att jag var ju ledig igår så jag trodde absolut att det var måndag idag. Och då går ju jag självklart till idrottshallen för att ha profillektion... Men när jag har stått och bankat på dörren i typ 10 minuter så kommer Henrik (läraren) ut, och jag frågar om vi har profil, då sa ju han att det var tisdag.... Då går jag till mattelektionen och bankar på dörren (vid ca 8.35 tiden) men ingen öppnar. Sen ser jag några från klassen som går omkring i korridoren. När jag ska gå fram till dom så ser jag Eva-Lena (matte-lärare)
och frågar om vi har matte eller inte, då säger hon att vi har ju flyttat fram matten till SOn.... Då kom jag ihåg att jag hade fått reda i fredags...    -.-
Aja, jag stack hem i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0