Har duschat ;P

Ni anar inte hur kallt det var på Grönan!!? Det spöregnade och allt, jag hade verkligen ingen känsel i fingrarna eller i fötterna!!! Så jag tog ett skööönt bad när jag kom hem ;D
Jag lägger upp bilder imorgon... och förresten, jag har inte kvar min comviq mobil. När jag åkte INSANE så åkte blixtlåset på jackan gick upp... och om jag säger så här... när vi var nästan högst upp och precis när vi snurrar så ser jag bara något fyrkantaktigt som snurrar iväg som en boomerang... och när vi kommer ner känner jag i fickan och där ligger inte min ena mobil...Så nu har jag mitt 3nummer. Men jag tar väll fram min gamla mobil och skaffar ett nytt sim-kort o nytt nr...

puss puss...



Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Klariiz,



Om du vill behålla ditt gamla Comviq mobilnummer kan vi hjälpa dig att skicka ut ett nytt mot kontrollfrågor för enbart 95 kronor. Du måste även ha tillgång till din PUK kod eller ett diarie nummer från polisen också. Skulle du redan vara registrerad på Mitt Konto på www.comviq.se kan du hitta din PUK kod där.



Vill du bara ha ett nytt nummer med Comviq kontantkort kan vi skicka ut ett kostnadsfritt till dig om du återkommer med namn och adress.



Det är bara du mejlar mig på [email protected] om du vill ha hjälp med något av detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-05-10 @ 17:10:12
Postat av: zim holmkvist

djÄÄvligt hEftiga BiLdEr bajen forever

2010-05-14 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0