Nu ska jag förklara

hur jag känner paow...lina x)
Jo, det gick till så här! Jag skulle sova över hos min moster Jeanett. Och då fick jag reda på att hon skulle åka till Grekland och hälsa på Roger. Hon och Britt-Marie skulle åka dit. Roger och Britt-Marie är Mammas och Jeanetts kompisar och dom har en lägenhet i Greklar/Kreta/Almyrida.
Jag blev jätte avundsjuk och ville följa med, då sa jeanett att vi kanske kunde fixa det!
Och så blev det till slut så att jag, mamma, Jeanett och britt-marie skulle åka till Kreta. Sedan när jag pratade med Britt-Marie så sa hon att två tjejer skulle följa med också. Jag frågade vilka och då så sa hon att Rogers dotter Annie kommer, och att hon tar med sig en kompis, alltså paulina :) Och det var paulina som planerade att Hugo och Daniel skulle komma! Vi är inte släkt på något sätt!!!
NU VET NI!!! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Okej då fattar jag;) kul! tack för svaret:)

ha en bra eftermiddag/kväll!

Kram<3

2010-05-02 @ 16:55:39
URL: http://lellabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0