Sorry för en dålig uppdate.. Grönan ni vet....

Ja, igår så sa Jenny att vi (kören..) skulle mötas utanför vantörs kyrka i högdalen klockan 11.00
Jag slagga hos eve inatt och blir väck av att telefonen ringer typ vid 9.43. det var Jenny som ringde och sa att hon hade sagt fel, vi skulle mötas 10.00!!!
Jag bara hoppar upp ur sängen och börjar klä på mig.
Jennys mamma kom och hämtade mig med bilen utanför eve.
När vi väl är på grönan är det väll lagom med folk, som hade precis öppnat.
Men efter typ, ja, 2 timmar kanske så blir det aspackat med folk!!! och så började det spö regna, sen var det sol, sen duggade det, sen var det sol, sen spöregnade sen var det lite duggigt bara -.-
Men jag kom precis hem iaf :)
Det var ingen speciell dag på grönan, nästan liiiite trågigt faktiskt :/

Mitt batteri dog efter den hära bilden... sorry...
Men här kommer lite webcam bilder ist ;)
GULD-åkband ;)
Två små vinster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0