Inställd ^^

Jag kom nyss hem från skolan i väntan på att träslöjden ska börja... -.-
På lunchen träffade jag jodie som vanligt och sen skyndade jag mig för att komma i tid till spanskan. Sen när typ jag o hela spanska gruppen står utanför o väntar så kommer murteda fårn 7c och ropar att vi har inställt, alla står och säger bara:
- säg walla, mammas död, på gud
o allt sånt där skit, samtidigt springer jag upp till tvn och ser att vi har inställd spanska! :D
Så jag ruschar hem t mig och nu sitter jag här med jodie igen ^^
Det blir gbg imorrn :P
Hoppas verkligen att becca kan följa med!!! ......
Aja, ska försöka vara lite social med jodie nu iaf :)
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0