Hola mi amore!

Som ni märker så början spanskan flyta i min hjärna ;) Men det går inte så bra än... men de kommer! :P
Jag börjar strunta i bloggen nu för tiden... men jag ska nog försöka blogga oftare nu... jag kan inte lova att jag bloggar varje dag men varannan eller var tredje åtminstone ^^
Hade typ världens segaste lördag igår! Först satt jag hemma och gjorde inget till typ sju på kvällen, och ändå vaknade jag typ 10 på morgonen -.-
Men när jag kom ut så gick jag till rampen och mötte eve, jodie, rickardo, will, jeffery, joel, felicia, becca, cle och debbie :P Men inget hände typ, vi bara satt där och segade...
Aja, hoppas att det blir en mer effektiv dag idag iaf... även fast de e söndag...
Jag har typ hakat upp på den här låten ''bumpy ride'' by Mohombi... men den e asbra ;)
Ii wanna boom bang bang with your body on, we gotta rugh it up before we take it slow, girl let me rock it, rock it like a rodeo, it's gonna be a bumby ride :P (eller hur det nu stavas ;P)
Men nu ska jag sätta mig och kolla på film och vänta på att någon ringer så att man får något att göra :P
Jag kan slänga upp en bild där också ;)

pössar o krömar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0