Antoñio!!!

Jaaaa, nu sitter jag och Becca hemma hos Nadja och lilla antonio (:
Det slutade med att vi slaggade här igår och det var ju mycket rulit =]
Aja, som ni säkert förstår kan ju inte jag ladda upp några bilder just nu för jag sitter ju hos Nadja om ni inte förstog de?
Men jag kan ju alltid ta en bild från google eller något? Vi får se vad jag kommer på här dårå...

Nu bestämmer jag mig för att hissa min idol och förebild Jennifer Aniston
Jag ser henne som en stor förebild för att jag själv vill bli skådespelerska och jag tycker att hon är sjukt talangfull inom skådespeleri (:
Jag blev först kär i hennes skådespeleri när jag började kolla på serien ''Vänner''
Den serien är fortfarande en stor favorit för mig!
Jag har ju sett alla säsongerna typ 7 gånger så.. vad ska man säga, lite berondeframkallande enligt mig!!!

Aja, ska fortsätta snacka om fritiden istället u eller?
Ja... man gick ju upp för någon timme sedan och alla samlades i Nadjas sovrum och lyssnade på barnmusik och Antoñio släppte loss som fan! Ska se om jag kan ladda upp videon senare eller någon annan dag ^^

Vad ska hända idag dårå? Jaa, gården är ju stängd så det blir väl bara att chilla galet med mina homies! Hoppas att det blir lite bättre väder så att man kan vara ute bara...
Mina ideér om vad jag ska skriva om när jag inte kan ladda upp bilder börjar ta slut så det är väl dags att avrunda, eller vad tycker ni? (:


Puss på rumpan alla fisnissar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0