Nu jävlar! :D

Nu har jag peppat sönder Becca att börja blogga hon också!!! Hennes blogg heter http://bleexie.blogg.se! Missa inte den!!! Sitter ute i husvagnen i Täby kyrkby just nu, ska börja dra mig hemmåt och slänga upp lite bilder, eller rättare sagt, en fet jävla bildbomb (:
Just nu finns det ju inte så mycket jag kan göra eftersom att det inte finns någon kabel här som passar min lur, även fast jag är riktigt sugen på att slänga upp lite bilder, men ni får ta och vänta!!!Juste, hoppas att ni inte har glömt bort min privatblogg , man måste däremot ha användarnamn och lösenord som vissa vet om ^^ Den kan vara värd att läsa ibland, tro mig, jag har mina galna stunder ;)
Är synd att man inte kan slagga här ute egentligen, de e ju sjukt mysigt här men enligt morsan så måste jag hem... jävla skit...
Aja, nu ska Becca visa sin pappa hur man lägger upp bilder på facebook, lycka till Anders! Eller jag kanske ska säga lycka till till Becca istället... hon kanske behöver det...
Puss på rumpan fisnissar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0